Monday, December 6, 2010

Ku Sendirian Dan Sunyi..

Dah lama sgt aku dan hafiz tak bersua muka.. dah dekat 2 tahun ..inilah dikatekan dugaan cinta jarak jauh.. tapi kami chat tiap2 hari memandang kan aku keje kat sini..kadang2 aku terfikir ape yang aku lakukan ini adakah berbaloi atau sekadar buang masa .. menunggu lelaki yang kita sayang untuk berkahwin..dah la dah dekat 2 tahun tak jumpe pastu dia suruh aku tunggu dia setahun lagi nak kawin.. tahun 2012 insyaallah.. tak semua nya jadi.. kadang2 tak dirancangkan pun benda tu akan jadi.. ape pun aku rase sgt bosan dengan sikap dia..org kate kita kena terima kelemahan pasangan.. mungkin itu sikap dia yang tak boleh berubah.. maksudnyer tak boleh ke aku kenal dengan orang lain dlm masa yg sama. tah la aku pun tak pernah terfikir nk buat camtu kat dia.. ape pun aku berdoa setiap hari agar segalanya baik dan lancar.. ya allah tabahkan hatiku.. aminn

No comments:

You Are Not Alone -Micheal Jackson