Monday, December 6, 2010

.....Gajiku Lambat Lagi........

Entah kenapa mood aku minggu nie turun naik... ada je masalah yang dtg.. dari masalah tempat keje , jiran tetangga, dan hafiz juga.. aku cube settle satu2.. tapi bila dh 1 masalah habis dtg masalah baru..pertama sekali aku risaukan majikan aku yang semakin teruk dan buruk sikap nya.. biasa la bila kita bekerja atau duduk dengan seseorang ada je masalah.. yang merumitkan dah selalu dia bagi lambat gaji aku.. bininyer plak jenis cerewet nak mampus.. suke libatkan masalah dia dengan aku.. so what? ape aku peduli.. lantaran itu aku sgt bersyukur sbb aku ditawarkan kerja baru tahun hadapan.. harap2 aku lebih baik situasinya tidak mengalami lagi perkara yang remeh temeh yang bukan masalah aku..Yaallah.. tenangkan perasaan aku.. bukak kan aku jalan ,jgn la aku putus asa dan mati akal.. ape pun aku harap ape jua masalah akan dpt diselesaikan..Ku panjatkan Syukur ke hadrat ilahi.. aminn

No comments:

You Are Not Alone -Micheal Jackson